از فردا آغاز می شود؛ سفر 7 روزه به سوریه

دوشنبه 18 بهمن 1400
از فردا آغاز می شود؛ سفر 7 روزه به سوریه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سفر زیارتی به سوریه از اواسط دی‌ماه برقرار شد و اکنون بیش از یک ماه است که مشتاقان زیارت حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام‌الله علیهما) توفیق تشرف به دمشق را دارند.

 

با تلاش مسؤولان سازمان حج و زیارت هزینه‌های سفرهای زیارتی به سوریه در روزهای اخیر مجدد کاهش یافته است و زائران در بسته‌های زیارتی متنوع با قیمت پایین‌تری نسبت به اوایل برقراری اعزام‌ها می‌توانند به این سفر معنوی مشرف شوند.

 

علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگویی با اشاره به برقراری سفر زیارتی به سوریه در بسته‌های متنوع اظهار داشت: در مرحله نخست اعزام‌های سوریه در بسته‌های سه شب و چهار روز و چهار شب و پنج روز اجرایی شد که هم‌اکنون با برنامه‌ریزی انجام شده، بسته زیارتی یک هفته‌ای هم انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تا روز گذشته بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر برای سفر زیارتی به سوریه ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: بیشتر متقاضیان از استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان هستند که تا سه ماه آینده به حرم حضرت زینب و رقیه سلام‌الله علیهما مشرف می‌شوند.

 

رئیس سازمان حج و زیارت از آغاز سفر یک هفته‌ای به سوریه از فردا سه شنبه(۱۹ بهمن‌ماه) خبر داد و افزود: سفر یک هفته‌ای به سوریه در ۲ درجه با هتل‌های متفاوت پیش‌بینی شده که هزینه آنها ۱۰ میلیون و ۴۸۳ هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۲۱۸ هزار تومان است. این سفرها از سه‌شنبه از طریق پرواز اجنحةالشام صورت می‌گیرد.

 

رشیدیان با بیان اینکه با رایزنی و مذاکراتی که با شرکت‌هواپیمایی و همچنین مدیران هتل‌های نزدیک زینبیه داشتیم، هزینه سفرهای سوریه را کاهش دادیم، گفت: هم‌اکنون هزینه سفر به سوریه برای سه شب از هشت میلیون و ۹۶۱ هزار و ۷۴۷ تومان به هفت میلیون و ۹۶۲ هزار و ۹۷۸ تومان و برای چهار شب از ۹ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۷۴۷ تومان به هشت میلیون و ۳۵۲ هزار و ۹۸۷ تومان کاهش یافته که این رقم نسبت به هزینه اعزام‌های اولیه در سال جاری به ترتیب ۹۹۸ هزار تومان و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمتر شده است.

 
  • 647
  • 0

کلمات کلیدی :

نظر شما :

نظرات :