اعزام کاروان های زیارتی به سوریه طی دو ، سه هفته آینده آغاز می شود

ﺳﻪشنبه 25 آبان 1400
اعزام کاروان های زیارتی به سوریه طی دو ، سه هفته آینده آغاز می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در این رابطه اعلام کرد: به موجب این یادداشت تفاهم،  برنامه ریزی شده اقدامات اجرایی برای انعقاد قرارداد با صاحبان هتل های مناسب و شرکت های خدمات دهنده حمل و نقل و تغذیه و تدارکات آغاز شود و امید است ظرف هفته های آینده اعزام اولین کاروانهای زائران را به سوریه آغاز کنیم.

 

وی تصریح کرد : همزمان با این اقدامات دستورالعمل های لازم به دفاتر زیارتی نیز برای ثبت نام و سازماندهی و اعزام زائران ارسال می شود.

 

اینک بعد از شروع مجدد سفرهای عتبات عالیات در عراق طی هفته های اخیر ، موضوع برقراری سفرهای زیارتی سوریه خبر خوبی برای عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت است بویژه که سفرهای زیارتی به سوریه بعد از نزدیک به یک دهه جنگ و درگیری در این کشور دوباره از سر گرفته شود.

 

رئیس سازمان حج و زیارت بعد از 4 روز پیگیری و مذاکره با طرف های سوری در موضوعات مختلف پنجشنبه گذشته در آخرین روز سفر خود به دمشق طی نشستی با وزیر سیاحه و گردشگری سوریه در خصوص آغاز این سفرها و تدبیر و چگونگی انجام و اتخاذ تمهیدات مورد نیاز برای ساماندهی این سفرها در ابعاد مختلف به تفاهم رسید.

  • 661
  • 0

کلمات کلیدی :

نظر شما :

نظرات :